W związku z koniecznością ujednolicenia i uporządkowania sporządzanej dokumentacji podczas zgromadzeń sprawozdawczych w kołach, które będą odbywały się w okresie od 01 października do 31 grudnia 2023r, informujemy, jak niżej.
Sprawozdania z:
- działalności zarządu koła,
- finansowe,
- komisji rewizyjnej,
- sądu koleżeńskiego
winny obejmować okres roku 2022, (tj. od 01 stycznia do 31 grudnia 2022r)
Plan pracy oraz plan budżetu (preliminarz budżetowy) koła – po uprzednim zaopiniowaniu preliminarza przez Zarząd Okręgu - mają dotyczyć roku 2024r.
Przypominamy nadto, że każdy z uczestników zgromadzenia biorący udział w obradach (za wyjątkiem zaproszonych gości spoza PZW) musi posiadać przy sobie ważną legitymację członkowską.
W kołach, gdzie nastąpiło zdekompletowanie władz i organów nie przekraczające ½ składu – uzupełnienie tego składu dokonuje w formie uchwały zarząd koła lub dany organ, zaś informacja o tym fakcie winna się znaleźć w sprawozdaniu zarządu koła – i nie wymaga poddania pod głosowanie na zgromadzeniu członków koła.
Powyższe nie dotyczy prezesa zarządu koła bądź w przypadku zdekompletowania władz i organów w liczbie przekraczającej ½ stanu; w tym wypadku należy bezwzględnie zwołać nadzwyczajne zgromadzenie członków koła najpóźniej w terminie 3 miesięcy od uzyskania informacji o fakcie rezygnacji tychże.
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z Biurem ZO PZW w Elblągu.
Prezydium Zarządu Okręgu
PZW w Elblągu